Kopi Panggung Al-Ambiak Original 100 % dari Kilang












HARGA : 1 Sachet RM 5 *COD Sungai Lalang dan Amanjaya Mall SAHAJA.
HARGA : 1 Kotak RM 80 *PERCUMA 2 SACHET MADU PANGGUNG 234

RAMUAN UTAMA

Tongkat Ali : Tongkat Ali  juga di kenali (Radix Eurycoma Longifolia) juga dikenali sebagai ‘Long Jack’.  Tempat asal tumbuhan ini ialah di hutan belantara tropika Borneo. Manfaat manfaat rawatan tumbuhan Tongkat Ali kebanyakan didapati dari bahagian akarnya. Rasanya pahit, namun bahan nutriennya adalah yang terunggul sekali untuk menormalkan tekanan darah, mengatasi masalah artritis, ceret darah (disenteri), penyakit kuning, mengelakkan demam, kegatalan kulit, bawasir (hemoroid) luaran, sakit kepala dan menguatkan daya seks.

Tingkatkan Tenaga Anda Sebanyak 60%

Kesan-kesan Tongkat Ali dalam meningkatkan tenaga dan kekuatan badan berbeza berbanding peningkat syahwat jenis lain. Digunakan secara tradisional oleh Orang Asli dan Malaysian sebagai tonik untuk meningkatkan daya tahan badan, stamina dan kekuatan.

Tonik ini amat bernilai di kalangan negara Asia Tenggara lain seperti Vietnam dan Indonesia atas nilai perubatannya..

GUARANA :Pada tahun 1821, ahli botani Dr, Bavplana dan Dr. Humboldt dari Brazil menamakan tumbuhan ini sebagai Paulina Cupana. Orang asli di Amazon pada mulanya menamakan sejenis tumbuhan yang menjalar pada pokok Paulina Cupana sebagai Guarana.

Pokok Paulina Cupana merupakan warisan penting yang harus diturunkan kepada generasi masa depan. Orang asli di Amazon mengunyah biji benih Guarana untuk menguatkan badan mereka.

Pokok Guarana ini hanya sesuai dan terdapat di Brazil dan Venezuela sahaja.

Ahli farmasi Alexandre de Avila Borges Junior, mengesahkan bahawa, Guarana yang ditanam di Brazil adalah sejenis makanan kesihatan semulajadi yang boleh diambil dengan selamat tanpa sebarang kekhuatiran terhadap ketagihan dan Guarana adalah kunci awet muda dan sumber tenaga keremajaan yang utama.

Antara Khasiat Guarana Melancarkan pembuangan air besar dan kecil Mengembangkan saluran darah Mengurangkan rasa mengantuk Mengurangkan sakit kepala - migraine Agen awet muda

Agen Hipotemia -  Meredakan demam Membantu menurunkan berat badan Membantu menguatkan sistem saraf Membantu mengosongkan kandungan usus Sebagai tonik menguatkan ketahanan badan Merangsang otak dan kognitif dan menguatkan daya ingatan Meningkatkan dan menambah tenaga seksual lelaki dan perempuan Pengakuan Pakar Sarjana Perancis Gonseiu

Duhhjafa menyebut dalam sebuah laporan berjudul The Products of Guarana: "Guarana adalah 100% organik. Ia mengandungi sebilangan besar bahan organik seperti guaranin dan tannin (melindungi dari kerosakan DNA) yang baik kepada badan manusia".

Kajian Dr. Berredo Carneiro dari Brazil, Sarjana Eropah seperti Dr. Martins Deehastelus, Peekalt Greena dan Dr. Nirsleiner mengesahkan dalam laporan kajian mereka;
Guarana mempunyai kemujaraban yang mengagumkan. Ia mempunyai kesan diuretik dan hipotemia, baik bagi perut dan usus, mencegah gastrik ulser selain dapat meningkatkan pencernaan, meningkatkan penyerapan nutrien dan keupayaan seks. Juga menggalakkan metabolisme organ badan dan membaiki tisu organ dalaman".

MACA
  • Kebaikan dan Keistimewaan Maca Kepada LELAKI dan WANITA
  • Meningkatkan nafsu syahwat (libido)
  • Meningkatkan tenaga dan stamina
  • Peningkatan potensi lelaki
  • Membantu melawan simtom Andropans
  • Mengatasi kemurungan
  • Terapi “Penggantian Hormon” (HTP)
  • Paras Dhea meningkat dengan nyata sekali pada kaum lelaki secara keseluruhannya apabila dirawat melaluinya untuk membantu dalam merawat  tekanan
  • Menyeimbangkan Hormon
  • Melancarkan peredaran darah
  • Meningkatkan bilangan sperma (Oligospermia), bilangan spermatozoids dan pergerakannya untuk menggalak dan meningkatkan tahap activity pembentukan protein sperma tozoids (Spermatogenesis)
  • Meningkatkan paras Testosteron
  • Meningkatkan kesuburan
  • Mengawal berat badan, merendahkan kolesterol, lemak dan mengelakkan masalah jantung
  • Memperbaiki kualiti tidur
  • Meningkatkan kepekaan atau fokus

Anti penuaan
Penyelidikan ke atas haiwan oleh Dr. Gloria Chacon menghasilkan keputusan yang sangat memberangsangkan, hampir dalam semua kes.

Khasiat Utama Kopi Herba Al- Ambiak
► MENAMBAH TENAGA BATIN (Lemah Tenaga Batin dan Mati Pucuk)
► MELEGAKAN SAKIT LUTUT DAN PINGGANG
► MEMBANTU PESAKIT KENCING MANIS (Diabetes)
► MEMBANTU PESAKIT GOUT
► MELANCARKAN PEREDARAN DARAH
► MEMULIHKAN SAKIT SENDI DAN URAT SARAF


Di samping itu, kopi Panggung al- Ambiak ini juga mampu merawat dan mencegah :

  • Menambahkan tenaga
  • Meningkatkan keupayaan dan ransangan seks
  • Meningkatkan kecergasan
  • Mengurangkan tahap tekanan
  • Mengurangkan kelesuan
  • Merawat monopos
  • Membantu pesakit diabetes
  • Mengurangkan sakit sendi
  • Melancarkan pengaliran darah
  • Memabantu perkembangan sel otak
  • Meningkatkan metabolisma
  • Melambatkan kesan penuaan
  • Menurunkan gula dalam saliran pembuluh darah
  • Mencuci buah pinggang


CARA PENGGUNAAN
1 sachet ( (paket) digunakan untuk 2 atau 3 kali bancuhan
lepas minum mungkin terasa panas dalaman atau pening ( ini adalah kebiasaan)
teruskan meminum sekurang-kurangnya dua paket seminggu.
*anda digalakkan minum air suam atau air masak yang banyak


PANTANG
Tidak DIGALAKKAN untuk Kanak -kanak, Wanita Mengandung, Sensitif terhadap kafein, Tekanan Darah Tinggi, mempunyai Masalah Jantung. Juga tidak sesuai diminum dengan air kelapa dan asam limau

Kesan Tindak Balas (Healing Crisis)

Sebahagian pengguna mengalami keadaan tidak selesa selepas pertama kali atau beberapa kali menggunakan Kopi Panggung Al-Ambiak. Keadaan ini adalah 'NORMAL'. Ia bukan kesan sampingan (side effect). Keadaan itu merupakan 'kesan tindak balas (healing crisis)' atau 'kesan pemulihan'. Ia merupakan proses tindak balas bahan yang terkandung dalam herba Kopi Panggung Al-Ambiak dengan sistem tubuh badan, khususnya sistem berkaitan darah (kadar kolesterol, kualiti peredaran darah - circulatory system, kadar gula dan kadar toksid) dan sistem saraf.

Ketidakselesaan ini hanya SEMENTARA iaitu selepas penggunaan pertama kali atau 2-3 kali yang awal. Pengguna tidak perlu panik!! Kopi Panggung Al-Ambiak TIDAK MERBAHAYA. Teruskan penggunaan! Ketidakselesaan yang dialami itu akan berkurangan setelah sistem badan (yang berkaitan) beransur pulih daripada kekurangan upaya fungsinya (abnormality atau disorder).

Ada yang berminat?
Boleh cod KTM yang berdekatan :
KTM Sungai Petani 
KTM Gurun
KTM Kobah
KTM Alor Setar
KTM Anak Bukit
KTM Kodiang
KTM Arau
KTM Bukit Ketri
KTM Padang Besar

Dan sekiranya terdekat boleh COD area Tanjung Dawai, Pantai Merdeka, Yan, Guar Chempedak, Alor Setar, Tesco Stargate Tandop,Shahab Perdana, Sik, Baling, Jeniang, Kulim, Bandar Puteri Jaya, Mydin Taman Batik, Kuala Ketil, Taman Keladi, Aneka Gurun, Bedong, Sungai Lalang, Amanjaya Mall, Semeling, Merbok, Central Square (CS) dan Taman Sejati Indah..
Untuk penghantaran Poslaju juga kami buat.. 👍
 terima kasih
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://wa.me/601158551536?text=TWBOOSTERPOWER
https://wa.me/601158551536?text=TWBOOSTERPOWER
https://wa.me/601158551536?text=TWBOOSTERPOWER

011 5855 1536 -- KAMAL

Kopi Panggung COD Kulim, Kopi Panggung COD Padang serai, Kopi Panggung COD Lunas, Kopi Panggung COD Kilang lama, Kopi Panggung COD Taman mutiara, Kopi Panggung COD High tech, Kopi Panggung COD Sungai Petani, Kopi Panggung COD Terap, Kopi Panggung COD Karangan, Kopi Panggung COD Serdang, Kopi Panggung COD Kuala ketil, Kopi Panggung COD jawi, Kopi Panggung COD Penang, Kopi Panggung COD bukit mertajam, Kopi Panggung COD Alma, Kopi Panggung COD Juru, Kopi Panggung COD perai, Kopi Panggung COD Butterworth, Kopi Panggung COD seberang jaya, Kopi Panggung COD George town, Kopi Panggung COD gelugor, Kopi Panggung COD bedong, Kopi Panggung cod alor star, Kopi Panggung cod mergong.



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Magic Tissue (Tisu Magic) / Tissue Super Magic Man 100% Original

Candy B Original 100%